Me ONNI ensihoidossa olemme sitoutuneet arvolupaukseemme ja ONNIn arvot - luotettava, ystävällinen ja joustava - näkyvät päivittäisen työn lisäksi myös asiakastyytyväisyydessä. ONNI ensihoidossa mittaamme asiakastyytyväisyyden toteutumista ulkoisen tahon tekemillä asiakastyytyväisyystutkimuksella.
ONNI ensihoidon asiakkaita ovat sekä tilaaja-asiakkaat että potilaat. Tilaaja-asiakkaiden asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin viimeksi syksyllä 2020. Ensihoidon potilastyytyväisyyttä mittaamme jatkuvalla kyselyllä. Kiitämme kaikkia kyselyihin vastanneita arvokkaasta ajastanne ja palautteista, joiden avulla voimme kehittää ONNIa ja palveluitamme.
Luottamus ensihoitohenkilökuntaan
"Nopea ja luotettava avunsaanti, ystävällisyys, rauhallisuus. Jäi hyvä mieli kivuliaasta tapaturmasta huolimatta."
Potilas
Luottamus palveluihimme korostuu asiakkaidemme vastauksissa. Tilaaja-asiakastutkimuksessa asiakkaat kertoivat voivansa luottaa siihen, että sovitut asiat hoidetaan. Tutkimuksessa keskiarvo luotettavuuden suhteen oli erinomainen 3,9/4. Me ONNIlla emme myöskään pelkää haasteita ja kannamme vastuun toiminnastamme ja asiakkaistamme. Asiakastyytyväisyystutkimuksen mukaan vastuullinen toiminta näkyy myös ongelma- ja reklamaatiotilanteissa korkealla keskiarvolla 3,9/4.
Toimintamme koetaan ammattimaiseksi ja järjestelmälliseksi niin ydintoiminnan kuin hallinnonkin osalta. Yhteyshenkilöiden tavoittaminen on koettu helpoksi ja asiakkaiden yhteydenottoihin vastataan ripeästi. Toiminnassamme on näkynyt myös se, että asioita kehitetään asiakkaan näkökulma huomioiden. Tilaaja- ja sidosryhmäasiakastutkimuksessamme NPS-suositteluindeksi oli 100.
Ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta
"Palvelu oli hyvää. Oli turvallinen olo koko matkan ajan. Ensihoitajat ammattitaitoisia, huomaavaisia ja ystävällisiä."
Potilas
Potilaiden antamien palautteiden perusteella ensihoitajamme toimivat ystävällisesti, huolehtivat potilaasta kokonaisvaltaisesti ja ovat luottamuksen arvoisia. Henkilökunta on koettu ammattitaitoiseksi ja kriittistenkin tilanteiden keskellä potilaat ovat voineet olla luottavaisin mielin. Heidät on pidetty ajan tasalla ensihoitotilanteissa ja jatkohoito-ohjeistuksista on huolehdittu hyvin. Avoimissa vastauksissa korostuivat erityisesti ystävällisyys ja rauhallisuus, sekä ammattitaitoinen toiminta. Jatkuvan tyytyväisyystutkimuksen käynnistämisestä lähtien loppuasiakkaidemme NPS-suositteluindeksi on ollut 75-80.
Palvelujen kehittäminen jatkuu
Kehitämme toimintaamme jatkuvasti saatujen palautteiden perusteella. Haluamme kiittää kaikkia kyselyihin vastanneita ja aikaansa palvelun arviointiin käyttäneitä. Toimintamme kehittämisen ja suunnittelun suuntaa ohjaa jatkossakin potilaidemme ja asiakkaidemme edun mukainen toiminta. Jatkamme työtämme laadun jatkuvan parantamisen edistämiseksi.
Lue lisää
Lisätietoa ONNI ensihoidosta ja yhteystiedot
Tutustu ONNI terveyden blogiin
ONNI ensihoidon blogikirjoitukset
Med Group Oy on Tradeka-Yhtiöt Oy:n 100% omistama täysin kotimainen terveys- ja hoivapalvelutuottaja, joka tunnetaan nimellä ONNI. Kehitämme terveyspalveluiden laatua, vaikuttavuutta ja kustannustehokkuutta. Työllistämme noin 4200 sosiaali- ja terveydenhuollon työntekijää liikevaihtomme ollessa yli 70 miljoonaa euroa.