Kotimaisen sosiaali- ja terveyspalveluyrityksen Med Groupin hoivaliiketoiminnan vetäjä vaihtuu

Julkaisuvapaa 26.3.2020

Med Groupin johtoryhmän jäseneksi ja ONNI hoiva -liiketoimintayksikön johtajaksi on nimitetty Kati Mäkelä liiketoimintajohtaja Minna Toiviaisen siirtyessä uusiin haasteisiin.

Suomen suurimpiin kotiin vietävien palvelujen tuottajiin lukeutuva kotimainen ONNI hoiva saa nyt vetäjäkseen pitkän kokemuksen omaavan sote-alan johtajan Kati Mäkelän, joka on toiminut ONNI hoivan aluejohtajana syksystä 2017. Mäkelän tehtävänä on viedä ONNI hoivan palvelutuotanto uudelle tasolle muuttuvassa markkinatilanteessa. Mäkelä aloittaa uudessa roolissa oman toimen ohella tästä päivästä lähtien. - Kati Mäkelä on valittu tehtäväänsä vankan sote-alan kokemuksensa ja osaamisensa vuoksi. Mäkelällä on vahvat näytöt ihmisten johtamisesta ihmiseltä ihmiselle tehtävässä työssä. Tätä osaamista yhtiömme tarvitsee menestyksekkääseen, ONNIn arvojen – ystävällisyys, luotettavuus ja joustavuus - mukaiseen liiketoimintaan, Med Groupin toimitusjohtaja Kaisa Tarkkanen kertoo.

- Aloitan uuden toimenkuvani ONNI hoivassa kiitollisena, innostuneena ja nöyränä. Minulla on ollut ilo työskennellä yrityksessä lähes kolme vuotta ja siksi tiedän kuinka hienossa ammattilaisten joukossa saan jatkaa työskentelyä. Tekemistäni ohjaava elämänmottoni on John Wesleyn ajatus: ”Tee kaikki hyvä minkä voit, kaikin keinoin mitä voit, kaikilla tavoilla, joilla voit, kaikissa paikoissa, joissa voit, kaikkina aikoina, joina voit, kaikille niille, joille voit, niin kauan kuin ikinä voit.” Näillä ajatuksilla uutta kohti, kertoo ONNI hoivan uusi liiketoimintajohtaja Kati Mäkelä.

- Arvostan suuresti Minna Toiviaisen sitoutumista ONNI hoivaan ja kiitän pyyteettömästä työstä. Toivotamme kaikki hänelle onnea ja menestystä uusiin haasteisiin, toteaa Kaisa Tarkkanen.

Liiketoimintajohtaja Kati Mäkelä, p. 044 773 5832, kati.makela@onnihoiva.fi

Toimitusjohtaja Kaisa Tarkkanen, p. 041 730 0763, kaisa.tarkkanen@medgroup.fi

Med Group on kotimainen, nopeasti kasvava sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys, joka tunnetaan nimellä Onni. Yrityksemme omistaa kotimainen Tradeka-Yhtiöt Oy. Päätoimialamme ovat hoivapalvelut, ensihoito sekä hammaslääkäri- ja lääkäripalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Työllistämme noin 4200 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista liikevaihtomme ollessa yli 70 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme, niin kuluttaja- kuin kunta-asiakkaitamme, suurella sydämellä. Missiomme on toimia suomalaisten tukena arjessa ja elämän käänteissä.