ONNI löytyy haukiputtaalta

Kotimainen, Suomen suurin kotiin vietävien hoivapalveluiden tarjoaja ONNI hoiva laajentaa valtakunnallista palvelutoimintaansa ostamalla Walkea Sydän Oy:n liiketoiminnan.

Liiketoimintakaupan myötä ONNI hoiva vahvistaa kotihoidon ja kotipalveluiden Oulun seudulla palvellakseen asiakkaita ja heidän läheisiään arjessa ja elämän käänteissä.

ONNI hoivan liiketoimintajohtaja Kati Mäkelä kommentoi laajenemista Pohjois-Suomeen:

”Saamme joukkoomme sosiaali- ja terveysalan huippuosaajia ja pääsemme vahvistamaan läsnäoloamme Oulun seudulla. Pystymme jatkossa tarjoamaan sekä uusille että nykyisille asiakkaillemme entistä laajemmin palveluja. Meille tärkeää ovat myös samankaltaiset arvomme sekä käsityksemme erinomaisesta asiakaspalvelusta.

Walkea Sydämen omistajakaksoset Marika ja Piia Vimpari päättävät kotihoidon tuottamisen Oulun alueella huhtikuun lopussa lähtiessään uusiin haasteisiin:

”Päätös liiketoiminnan luopumisesta ei ollut helppo, mutta Onnenamme oli löytää samoja arvoja ja vastuullisuutta arvostava palvelujen tuottaja. Näin uskomme vahvasti, että asiakkaamme ja työntekijämme ovat erinomaisissa käsissä ja jatkavat laadukasta palvelujen tarjontaa suoraan kotiin.”

Liiketoimintajohtaja Kati Mäkelä
044 773 5832, kati.makela@onnihoiva.fi

Aluejohtaja Olga Heiskanen
044 431 4297, olga.heiskanen@onnihoiva.fi