ONNI julkaisi vastuullisuusraporttinsa poikkeuksellisesta pandemiavuodesta

Kotimainen sosiaali- ja terveysalan yritys Med Group Oy, joka tunnetaan nimellä ONNI, on julkaissut vuoden 2020 vastuullisuusraporttinsa. Raportti esittelee kattavasti monipuolista laatu- ja kehittämistyötä, työyhteisön ja osaamisen kehittämistä sekä ONNIn vammaisille, pitkäaikaissairaille ja ikäihmisille suunnattua klubitoimintaa poikkeuksellisen vuoden aikana. Kouluttautumiseen panostettiin merkittävästi. Vuoden 2020 aikana 33 onnilaista opiskeli henkilökohtaisen avustajan, lähihoitajan tai työpaikkaohjaajan ammattitutkinnon, ja tutkintoon johtaviin esimieskoulutuksiin osallistui 40 esimiestä.

Kotiin vietävien palveluiden tuottajana valtakunnallisesti toimiva ONNI hoiva on Suomen johtava yksityinen toimija tarjoten kotiin vietäviä hoivapalveluita sekä kotisiivousta. ONNI terveys on tarjonnut hammaslääkäri- ja lääkäripalveluita vuodesta 2009 ja on ensihoidossa Suomen suurimpia yksityisiä toimijoita. Suomalaisen Tradeka-konsernin omistama ONNI pyrkii alansa vastuullisimmaksi toimijaksi konkreettisin vastuullisuusteoin. ONNIn sitoumus yritysvastuuseen perustuu YK:n Global Compact -aloitteeseen, jossa yritys sitoutuu toimimaan 10 yleismaailmallisesti hyväksytyn vastuullisuusperiaatteen mukaan. Edistymisestä raportoidaan vuosittain. Nyt kyseessä on ONNIn toinen vastuullisuusraportti.

Med Group Oyn toimitusjohtaja Kaisa Tarkkanen kertoo:

“Poikkeuksellisena COVID-19 vuonna 2020 jatkoimme vakaasti työtämme ONNIn asiakkaiden, yhteisön ja henkilöstön hyväksi. Toimintamme perustana on tavoitteemme olla ONNI-yhteisön tinkimätön tuki arjessa ja elämän käänteissä. Meille on merkityksellistä, että pandemiatilanteesta huolimatta olemme voineet toteuttaa oikea-aikaista, laadukasta ja vastuullisesti tuotettua palvelua asiakkaidemme tarpeiden mukaisesti.”

www.onnion.fi/medgroup/vastuullisuus

Asiakaskokemusjohtaja Anna Korpivaara
anna.korpivaara@medgroup.fi, p. 040 546 9376

Toimitusjohtaja Kaisa Tarkkanen