Onnin avustajapalvelut ovat sitoutuneet tarjoamaan asiakkailleen korkealaatuista ja luotettavaa palvelua, ja tämä sitoutuminen näkyy myös viimeisimmän asiakaskokemuskyselyn tuloksissa. Asiakkaiden suositteluindeksi (NPS) on noussut merkittävästi. Parannus oli 86 % edelliseen vuoteen verrattuna. Tämä osoittaa, että yhä useammat asiakkaat ovat valmiita suosittelemaan Onnin avustajapalveluita muille.
Asiakaskokemuskyselyssä mitattiin asiakkaiden suositteluhalukkuutta, tyytyväisyyttä ja asioinnin helppoutta.
- Suosittelu: 7,4/10
- Tyytyväisyys: 7,6/10
- Asioinnin helppous: 7,5/10
Tulosten perusteella pystymme kehittämään palveluamme entistä sujuvammaksi ja seuraamaan kehitystämme. Tyytyväisyys ja suositteluherkkyys avustajapaveluihin ovat parantuneet kolmena peräkkäisenä vuonna.
Miksi asiakkaat valitsevat Onni avustajapalvelut?
Kyselyssä henkilökohtaisen avun asiakkaat kertoivat, että erityisesti kotimaisuus, palvelun saatavuus ja ystävällisyys vaikuttivat heidän valintaansa.
- Asiakkaat arvostavat Onnin kotimaisuutta. Onnilla on myönnetty Avainlippu-tunnus.
- Tarjoamme henkilökohtaisen avun palveluita monilla paikkakunnilla ympäri Suomen. Mahdollistamme nopean ja joustavan avun asiakkaillemme.
- Ystävällisyys on yksi Onnin arvoista, ja pyrimme toimimaan jokaisessa tilanteessa arvojemme mukaisesti.
Avustajapalveluiden työntekijät saivat kiitosta ystävällisyydestään
Asiakakokemuskyselyssä työntekijät saivat hyviä tuloksia. Etenkin työntekijöiden ystävällisyys nousi korkealle sekä kysely tuloksissa että avoimissa vastauksissa.
"Tykkään Onnin positiivisesti rennosta ja työntekijöihinsä luottavasta linjasta. Samoin työntekijöistä ja heidän osaamisestaan ja siitä, että ottavat asiakkaat huomioon yksilöinä ja erittäin positiivisesti. Lämmin kiitos!"
"Onnin kaikki työntekjät ovat erittäin miellyttäviä joiden kanssa on hyvä ja turvallista olla."
"Positiivista on avustajien ystävällisyys ja mahdollisuus avoimeen vuorovaikutteiseen keskusteluun. Avustajien taso ja nuoruus, yksinelävä vanhus saa elinvoimaa, iloa ja tietoa nuorilta."
Asiakkaidemme henkilöstölle antamat arvosanat seuraavilla osa-alueilla:
- Ystävällisyys: 3,7/4
- Vastuullisuus: 3,4/4
- Sujuva ja helppo yhteistyö: 3,3/4
- Tunnen olevani hyvissä käsissä Onnilla 3,5/4
Lämmin kiitos asiakkaillemme palautteesta
Arvostamme saamaamme palautetta erittäin korkealle. Saamamme palautteet ovat erittäin arvokkaita ja niiden perusteella pystymme parantamaan palveluitamme entisestään.
Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa verkkosivujen palautelomakkeella. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.