Asiakas- ja potilasturvallisuus
Toiminta on laadukasta, kun oikea palvelu toteutetaan oikealla tavalla, oikeaan aikaan, turvallisesti sekä yhteiskuntavastuullisesti. ONNIn palvelut pysyvät laadukkaina, sillä seuraamme ja arvioimme toimintaamme jatkuvasti.
ONNIn luotettavuudesta kertoo se, että meidät tavoittaa vuoden jokaisena päivänä, kellon ympäri. Kun asiat hoidetaan yhteisten sopimusten mukaan ja asiakasta kunnioittaen, syntyy luottamuksellinen suhde. Tätä suhdetta vaalimme ottamalla asiakkaan edun huomioon toiminnan ja päätösten jokaisessa vaiheessa. Vastuumme palvelusta ja asiakkaasta ei pääty avustuspäivän tai vuoron loppumiseen, vaan sitoudumme asiakkaan hyvinvoinnin ja terveyden edistämiseen laaja-alaisesti.
Palvelumme laadusta kertoo lisäksi meille myönnetty konserninlaajuinen ISO9001-laatusertifikaatti. ISO 9001 laatujärjestelmän sertifikaatti on osoitus ONNIn tavasta toimia asiakaslähtöisesti ja järjestelmällisesti laadun kehittämisessä.
Omavalvonnan kautta ONNI kehittää ja seuraa palvelujen laatua toimintayksiköiden päivittäisessä asiakastyössä. Omavalvonta perustuu yksiköissä toteutettavaan riskienhallintaan, jossa palveluprosesseja arvioidaan laadun ja asiakasturvallisuuden näkökulmasta. Tarkoituksena on ennaltaehkäistä riskien toteutuminen ja reagoida havaittuihin kriittisiin työvaiheisiin tai kehittämistä vaativiin asioihin suunnitelmallisesti ja nopeasti.
ONNIn eli Med Group Oy:n Omavalvontasuunnitelma
ONNI kotisiivous Sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma
Espoo sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Hanko ja Raasepori sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Helsinki sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Itä-Uusimaa sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Keski-Uudenmaan sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma
Kirkkonummi sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Vantaa ja Kerava sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Oulu kotihoito sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Oulu lapsiperhepalvelut sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Rovaniemi kotihoito sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Haukipudas ja Kiiminki kotihoito sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Ylivieska ja Haapavesi sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma 2023
Asiakas- ja potilasturvallisuus näkyy toimintamme suunnitelmallisuudessa sekä ammattitaitoisen henkilöstön halussa tehdä vaikuttavaa ja turvallista työtä. Asiakas- ja potilasturvallisuusajattelu linkittyy työn laatuun ja turvallisuuteen, palveluiden toimintavarmuuteen sekä vaikuttavuuteen.
Omavalvonnan kautta ONNI kehittää ja seuraa palvelujen laatua toimintayksiköiden päivittäisessä asiakastyössä. Omavalvonta perustuu yksiköissä toteutettavaan riskienhallintaan, jossa palveluprosesseja arvioidaan laadun ja asiakasturvallisuuden näkökulmasta. Tarkoituksena on ennaltaehkäistä riskien toteutuminen ja reagoida havaittuihin kriittisiin työvaiheisiin tai kehittämistä vaativiin asioihin suunnitelmallisesti ja nopeasti.
ONNIn eli Med Group Oy:n Omavalvontasuunnitelma
ONNI kotisiivous Sosiaalipalvelujen omavalvontasuunnitelma
Yksikkökohtaiset omavalvontasuunnitelmat ovat julkisesti nähtävillä ONNIn toimipisteillä.