Olet tässä: ONNI blogi / Onnin laatu- ja myyntipäälliköt Olga ja Anna

Onnin laatu- ja myyntipäälliköt Olga ja Anna

Onnin vahvuus on saumaton yhteistyö eri liiketoimintojen välillä. Meille, liiketoimintojen laatu- ja myyntipäälliköille, saumaton keskinäinen yhteistyö tarkoittaa lähes päivittäistä viestintää, yhteisiä palavereja, oivalluksia ja innostumista toisen tarjoamista aihioista. Olemme avainhenkilöitä vahvistamaan liiketoimintojen välistä sidosta ja varmistamaan, että asiakkaat saavat oikea-aikaista, sujuvaa ja vaikuttavaa palvelua, tieto kulkee saumattomasti ja moniammatilliset kokonaisuudet käynnistyvät viipymättä yhdellä yhteydenotolla. 

 

Olga Anna

Olga Heiskanen, laatu- ja myyntipäällikkö

Onnilainen tammikuusta 2019 alkaen

Koulutus: sairaanhoitaja (ylempi AMK)

Anna Mäenpää, laatu- ja myyntipäällikkö 

Onnilainen helmikuusta 2023 alkaen

Koulutus: sairaanhoitaja, TtM 

 

Meidän tehtävänämme on vastata omien liiketoiminta-alueemme myynnistä, laadusta ja kehittämisestä. Me ohjaamme ja toteutamme alueilla tehtävää laatu- ja myyntityötä sekä suunnittelemme ja uudistamme palveluvalikoimaa asiakastarpeita ennakoiden. Edistämme hoivan palveluliiketoiminnan kehittämistä ja sisäistä yhteistyötä sekä varmistamme, että palvelutuotanto kehittyy Onnin yhteisten käytäntöjen, alan säädösten, sopimusten ja viranomaismääräysten mukaisesti. 

Laatu- ja myyntipäällikön työhön kuuluu myös rakentaa, yhtenäistää ja dokumentoida toimintaprosesseja ja jalkauttaa niitä käytäntöön selkeän ohjeistuksen, perehdytyksen ja koulutuksen kautta. Me varmistamme prosessien seurannan ja jatkuvan parantamisen hyödyntämällä mittareita, auditointeja, asiakaspalautetta ja poikkeamien systemaattista käsittelyä. Koordinoimme prosesseihin liittyvät tietojärjestelmä- ja raportointikehitystarpeet yhdessä digipalvelujen kanssa ja vastaamme oman liiketoiminta-alueensa palvelukeskuksen – asiakaspalvelun ja työntekijälinjan – kokonaisvaltaisesta toiminnasta.  

 

Kokonaisvaltaista hoivaa ja tukea kotiin – Onnin moniammatillinen palvelukokonaisuus 

Yhteistyö liiketoimintojen välillä on tiivistä ja ketterää. Yhteiset moniammatilliset asiakkuudet käynnistetään heti tilauksen saavuttua: samana päivänä tehdään yhteydenotto, alustava tarpeen arvio ja nimetään vastuuhenkilö. Parhaassa tapauksessa moniammatillinen palvelu voidaan aloittaa jo samana päivänä tai viimeistään seuraavana. 

Onnistuneet kombo- eli moniammatilliset asiakkuudet ovat meillä Onnissa ylpeydenaiheita. Asiakas saa juuri hänen tarpeisiinsa räätälöidyn palvelukokonaisuuden: ammatillinen tiimi (esim. sairaanhoitaja) hoitaa sairaanhoidolliset toimenpiteet, kuten injektiot, lääkehoidon seurannan ja haavanhoidon, kun taas avustaja huolehtii arjen tärkeistä perusasioista, kuten henkilökohtaisesta avusta (peseytyminen, pukeutuminen), ruokailun valmistelusta ja avustamisesta, siivouksesta ja pyykkihuollosta, lääkemuistutuksista, kauppa- ja asiointikäynneistä, ulkoilusta ja liikkumisen tuesta sekä seurasta ja turvallisuuden varmistamisesta. Näin asiakas saa oikea-aikaista ja vaikuttavaa tukea yhdestä koordinoidusta kokonaisuudesta, vältämme päällekkäistä työtä, säästämme yhteiskunnan resursseja ja varmistamme toimivan, kustannusvaikuttavan palvelun. 

Kun osaaminen yhdistyy ja vastuut ovat selkeät, asiakkaan arki sujuvoituu ja kotona asuminen on turvattu. Yhteistyö liiketoimintojen välillä vähentää päällekkäistä työtä, vapauttaa resursseja sinne missä vaikutus on suurin ja rakentaa pitkäjänteistä luottamusta asiakkaisiin ja kumppaneihin. Näin varmistamme vaikuttavan, inhimillisen ja kustannustietoisen palvelun – joka päivä. 

 

Tunnelmallisia talvipäiviä ja jo orastavaa joulumieltä kaikille blogin lukijoille toivottelevat 

Olga & Anna 

Tilaa uusimmat blogit suoraan sähköpostiisi!

Haluatko tiedon blogin uusista sisällöistä?
Tilaa uusimmat blogisisällöt suoraan sähköpostiisi! Saat kerran kuukaudessa yhteenvedon uusimmista sisällöistä.