Olemme ylpeitä voidessamme tarjota sairaan lapsen kotihoitopalvelua yritysasiakkaidemme ja heidän henkilöstönsä tueksi. Viimeisimmän asiakaskokemuskyselyn tulokset kertovat, että asiakkaamme arvostavat palvelumme laatua, luotettavuutta ja asioinnin helppoutta.
Yritysasiakkaiden asiakaskokemuskyselyn tulokset
Asiakaskokemuskyselyssä mitattiin yritysasiakkaiden suositteluhalukkuutta eli NPS-arvoa (Net Promoter Score), tyytyväisyyttä ja asioinnin helppoutta.
- NPS (Net Promoter Score): 100
- Tyytyväisyys: 9,9/10
- Asioinnin helppous: 9,6/10
Miksi yritysasiakkaat valitsevat Onni lastenhoidon?
Kyselyssä yritysasiakkaamme kertoivat, että erityisesti seuraavat tekijät vaikuttivat, kun he valitsivat Onnin lastenhoidon kumppanikseen:
- Hyvä yhteistyö: Asiakkaamme arvostavat sujuvaa ja helppoa yhteistyötä Onnin kanssa.
- Luotettavuus: Asiakkaamme kokevat Onnin palvelut luotettavina ja vastuullisina.
- Toimintavarmuus: Onnilla on hyvä palvelun saatavuus myös nopealla aikataululla.
Arvosanat lastenhoitopalvelun henkilöstölle
Yritysasiakkaamme antoivat Onnin henkilöstölle täydet arvosanat seuraavilla osa-alueilla:
- Vastuullisuus: 4/4
- Osaava ja ammattitaitoinen toimintatapa: 4/4
- Sujuva ja helppo yhteistyö: 4/4
- Ystävällisyys: 4/4
Kiitos asiakkaillemme
Haluamme kiittää kaikkia yritysasiakkaitamme luottamuksesta ja positiivisesta palautteesta. Olemme iloisia, että olemme pystyneet tarjoamaan korkealaatuisia ja luotettavia palveluita, yrityksenne ja henkilöstönne perheiden arkea helpottamaan.
Oletko kiinnostunut yritysten lastenhoitopalvelusta?
Onni lastenhoito auttaa työn ja perhe-elämän joustavassa yhdistämisessä sekä toimii yritykselle kilpailuvalttina rekrytoinnissa. Tarjoamme yrityksille esimerkiksi sairaan lapsen hoitopalvelua ja lomaleirejä sekä avullamme Lapsi mukaan töihin -päivä sujuu mukavasti.