Med Groupin ONNI hoiva on ostanut Hoivapalvelu Helmin

Julkaisuvapaa ti 22.5. 2018

ONNI hoiva vahvistaa kotihoidon asemaansa Pohjois-Pohjanmaalla ostamalla raahelaisen Hoivapalvelu Helmi Ky:n. Yrityskaupassa Hoivapalvelu Helmin liiketoiminta ja henkilöstö siirtyvät ONNI hoivalle, joka jo alkuvuonna osti alueella toimineen Hoivea-yrityksen.

Med Group toimii ONNI-brändin alla ja se on yksi Suomen nopeimmin kasvavia sosiaali- ja terveydenhoitoalan yrityksiä. ONNI hoiva on Suomen suurin kotiin vietävien hoivapalveluiden tuottaja. Se on tällä hetkellä markkinajohtaja henkilökohtaisessa avustamisessa ja kasvaa voimakkaasti vanhusten kotihoidossa. Med Groupin hoivapalvelut siirtyvät yrityskaupan myötä osuuskunta Tradekan omistukseen.

Itä- ja Pohjois-Suomen aluejohtaja Jouni Pitkänen kommentoi yrityskauppaa:

• Kaupan myötä saamme leveämmät hartiat viedä eteenpäin yksilöllisen kotihoidon konseptia Pohjois-Pohjanmaalla. Helmin liiketoiminta jatkuu ennallaan, ja voimme yhdessä kehittää toimintaa edelleen.

Med Group Oy, Aluejohtaja Jouni Pitkänen, 040 543 6121, jouni.pitkanen@onniterveys.fi.

Med Group on kotimainen, nopeasti kasvava sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys, joka tunnetaan nimellä Onni. Onni on terveydenhuollon kumppani, jonka sinä saat valita. Yrityksemme omistaa Adelis Equity Partners ja toimiva johto. Päätoimialamme ovat yksityiset hammashoitopalvelut, hoivapalvelut, ensihoito sekä hammaslääkäri- ja lääkäripalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Työllistämme noin 3000 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista liikevaihtomme ollessa noin 100 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme, niin kuluttaja- kuin kunta-asiakkaitamme, suurella sydämellä. Missiomme on auttaa ihmisiä elämään omannäköistä, täyttä elämää. Uskomme ihmisiin ja heidän kyvykkyyteensä muuttaa maailmaa paremmaksi. Lue lisää: www.onniterveys.fi