ONNI LÖYTYY RAUMALTA

Julkaisuvapaa 27.1.2021 kello 15.00

Kotimainen, Suomen suurin kotiin vietävien hoivapalveluiden tarjoaja ONNI hoiva laajentaa valtakunnallista palvelutoimintaansa ostamalla raumalaisen kotihoitoa tarjoavan Hoiva Mimi Oy:n liiketoiminnan.

Liiketoimintakaupan myötä ONNI hoiva vahvistaa hoiva- ja kotisiivouspalveluitaan Raumalla palvellakseen ikäihmisiä, lapsiperheitä ja heidän läheisiään arjessa ja elämän käänteissä.

ONNI hoivan liiketoimintajohtaja Kati Mäkelä kommentoi laajenemista läntiseen Suomeen:

”Saamme joukkoomme sosiaali- ja terveysalan huippuosaajia ja pääsemme vahvistamaan läsnäoloamme Länsi-Suomessa. Pystymme jatkossa tarjoamaan sekä uusille että nykyisille asiakkaillemme entistä laajemmin palveluja. Tärkeää meille on myös samankaltaiset arvomme sekä käsityksemme erinomaisesta palvelusta asiakkaillemme."

Hoiva Mimi Oy:n toimitusjohtaja Mirva Tyni kommentoi:

”Sosiaali- ja terveysala on ollut suurten myllerrysten kohteena jo useamman vuoden ajan. Uskon, että suurempi yritys pystyy vastaamaan ajan haasteisiin paremmin. Haluan kiittää etenkin henkilöstöämme ja asiakkaitamme yhteisistä vuosista. Onneksi tutut hoitajat jatkavat arvokasta työtään ONNI hoivassa.”

Myyjän neuvonantajina ovat toimineet Mikko Leino, Tulosjärjestelyt Partners Oy ja Veli-Matti Ollikainen, 2Point Oy.

Lisätietoja:

Liiketoimintajohtaja Kati Mäkelä, 044 773 5832, kati.makela@onnihoiva.fi.
Aluepäällikkö Sari Kantonen, 044 5545 383, sari.kantonen@onnihoiva.fi.

www.onnion.fi

Med Group on kotimainen, nopeasti kasvava sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys, joka tunnetaan nimellä Onni. Yrityksemme omistaa kotimainen Tradeka-Yhtiöt Oy. Päätoimialamme ovat hoivapalvelut, ensihoito sekä hammaslääkäri- ja lääkäripalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Työllistämme noin 4200 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista liikevaihtomme ollessa noin 76 miljoonaa euroa. Missiomme on toimia suomalaisten tukena arjessa ja elämän käänteissä.