ONNIn kotihoidon palvelut laajenevat Poriin

Kotimainen, Suomen suurimpiin sote-alan toimijoihin kuuluva ONNI laajentaa nyt kotihoidon palveluitaan Poriin. ONNIn päätoimialaa ovat hoiva- ja siivouspalvelut, ensihoito sekä henkilöstövuokrauspalvelut julkiselle terveydenhuollolle.

ONNI on aloittanut kotihoidon toimintansa lokakuun 2023 aikana Porissa. ONNI tarjoaa Porissa kotihoidon palveluita, joihin kuuluu kotihoito, kotihoidon tukipalvelut, omaishoidon sijaistus sekä lapsiperheiden kotipalvelu. Palveluiden avulla ONNI pyrkii mahdollistamaan asiakkaille mukavan, turvallisen ja laadukkaan elämän oman kodin rauhassa.

Kotihoidon palvelut tukevat asiakasta niissä päivittäisissä toiminnoissa, joissa asiakas ei suoriudu itsenäisesti. Palveluihin kuuluvat sairaanhoidollinen ja lääkehoidollinen hoito ja seuranta, terveyden edistäminen, henkilökohtaisesta hygieniasta ja ravitsemuksesta huolehtiminen sekä toimintakykyä ylläpitävä kuntouttava hoitotyö. Palvelu suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa, ikä, terveydentila sekä koti huomioiden.

ONNIn palvelupäällikkö Sari Kantonen kommentoi palveluiden laajenemista Poriin

"Pystymme jatkossa tarjoamaan sekä uusille että nykyisille asiakkaillemme entistä laajemmin palveluja ja pääsemme vahvistamaan läsnäoloamme Satakunnan alueella jo toimivan ONNI Rauman rinnalle myös nyt ONNI Porin palveluilla."

ONNIn muiden palveluiden tapaan kotihoidon palvelut ovat räätälöitävissä asiakkaiden ja läheisten yksilöllisten tarpeiden mukaan. Kotihoidon käyntejä on mahdollista hankkia palvelusetelillä tai itse maksaen.

Tutustu kotihoidon palveluihin ›

Palvelupäällikkö Sari Kantonen
sari.kantonen@onnion.fi
044 554 5383

ONNI on kotimainen, vuonna 2007 perustettu sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys. Päätoimialamme ovat hoiva- ja siivouspalvelut, ensihoito sekä hammaslääkäri-, lääkäri- ja hoitajapalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Työllistämme noin 6500 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista liikevaihtomme ollessa 90 miljoonaa euroa. Missiomme on toimia suomalaisten tukena arjessa ja elämän käänteissä. ONNI on Med Group Oy:n markkinointinimi. Yhtiön omistaa suomalainen Tradeka-Yhtiöt Oy.

Siirry takaisin kaikkiin tiedotteisiin ›