ONNIn työntekijöiden sähköpostiosoitteiden loppuosa tulee vaihtumaan @onnion.fi-päätteisiksi

Julkaisuvapaa 28.3.2023

Muutamme kaikkien ONNIn työntekijöiden sähköpostiosoitteet @onnion.fi -päätteisiksi osoitteiksi eli sähköpostiosoitteen loppuosa tulee vaihtumaan. Sähköpostiosoitteiden etuosa tulee pysymään samana. Kaikkien ensisijainen sähköpostiosoite on siis jatkossa etunimi.sukunimi@onnion.fi. Nykyiset sähköpostiosoitteet (onnihoiva.fi, onniterveys.fi ja medgroup.fi) jäävät toissijaisiksi osoitteiksi, joka tarkoittaa sitä, että osoitteeseen lähetettäessä sähköpostia, viesti löytää perille henkilön onnion.fi -sähköpostiin. Muutos koskee myös yhteiskäyttöpostilaatikoita.

Muutos tehdään tiistaina 28.3. kello 12:00 ja kestää arviolta kello 14:00 saakka. Mitään tiedostoja, sähköposteja eikä oikeuksia katoa muutoksen jälkeen - vain ja ainoastaan tuo ensisijainen sähköpostiosoite muuttuu. IT on informoinut onnilaisia muutoksesta ja ohjeet sähköpostimuutokseen liittyen on lähetetty onnilaisille sähköpostilla.

ONNI on kotimainen, vuonna 2007 perustettu sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys. Päätoimialamme ovat hoiva- ja siivouspalvelut, ensihoito sekä hammaslääkäri- ja lääkäripalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Työllistämme noin 6500 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista.  Liikevaihtomme on yli 90 miljoonaa euroa. Missiomme on toimia suomalaisten tukena arjessa ja elämän käänteissä. ONNI on Med Group Oy:n markkinointinimi. Yhtiön omistaa suomalainen Tradeka-Yhtiöt Oy.

Siirry takaisin kaikkiin tiedotteisiin ›