Maarit Aalto on nimitetty ONNIn talousjohtajaksi

Julkaisuvapaa 3.1.2022

Maarit Aalto on nimitetty ONNIn talousjohtajaksi 7.3.2022 alkaen. Maarit siirtyy tehtävään Greenstep Oy:n kehitystehtävistä. Hän on aikaisemmin toiminut erilaisissa talouden johtotehtävissä VR-Yhtymässä, Eltel Networkissa sekä Nokialla. Maarit raportoi yhtiön toimitusjohtajalle, Kaisa Tarkkaselle, sekä on yhtiön johtoryhmän jäsen.

”On hienoa saada Maarit työtoveriksemme ONNiin. Hän on kokenut talouden ammattilainen ja tukee osaamisellaan toimintamme kasvua esimerkiksi työnkulkujemme kehittämisessä arvojemme – luotettava, ystävällinen, joustava – mukaisesti. Toivotamme kaikki Maaritin lämpimästi tervetulleeksi ONNIin”, sanoo Kaisa Tarkkanen.

”ONNIn arvot ja tavoitteet puhuttelivat minua heti. Onnilaiset tekevät tärkeää, merkityksellistä työtä. Odotan innolla, että pääsen työskentelemään onnilaisten kanssa”, sanoo Maarit Aalto.

ONNIn pitkäaikainen talousjohtaja Sanna-Mari Ovaska siirtyy vastaavasti uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle uudelle toimialalle. ”Tässä kohtaa tahdon kiittää Sanna-Maria siitä, mitä ONNI on tänään. Hänen panoksensa yhteiseen toimintaamme on ollut merkittävä, Sanna-Mari on ollut aikanaan yksi yhtiömme ensimmäisistä työntekijöistä ja hän on nähnyt kasvumme yhdeksi Suomen merkittävimmäksi liikkuvien ja joustavien sotepalveluiden tuottajaksi. Hän on toiminut tehtävässään erinomaisesti ja ollut aina esimerkillinen onnilainen. Näin meillä on ilo ja onni jatkaa työtämme tästä eteenpäin. Kiitos Sanna-Mari!”

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Kaisa Tarkkanen, 041 7300763, kaisa.tarkkanen@medgroup.fi

www.onnion.fi

Med Group on kotimainen, valtakunnallisesti toimiva sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys, joka tunnetaan nimellä Onni. Yrityksemme omistaa kotimainen Tradeka-Yhtiöt Oy. Päätoimialamme ovat hoivapalvelut, kotisiivous, ensihoito sekä hammaslääkäri- ja lääkäripalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Työllistämme yli 5000 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista liikevaihtomme lähestyessä 90 miljoonaa euroa. Tahdomme toimia suomalaisten tukena arjessa ja elämän käänteissä.