Vuoden 2025 asiakastyytyväisyyskysely osoittaa, että Onnin kotisiivouksen asiakkaat kokevat saavan laadukasta ja luotettavaa palvelua. Kokonaistyytyväisyys on pysynyt viime vuoden hyvällä tasolla ja NPS-luku nousi hieman edellisvuodesta. Tämä kertoo, että asiakkaat suosittelevat Onnia mielellään myös muille. Asiakkaat kuvaavat palvelua ystävälliseksi, asiantuntevaksi ja jousvaksi, ja korostavat erityisesti sitä, kuinka mukavaa on tulla puhtaaseen ja huolellisesti siivottuun kotiin.
“Työn tilaaminen oli helppoa ja joustavaa. Asiakaspalvelija oli mukava ja avulias.”
"Kiva tulla kotiin, kun on siistiä."
Tulosten perusteella asiakkaamme kokevat saavansa palvelua sujuvasti. Asiakkaat kokevat yhteistyön sujuvaksi ja helpoksi (3,6/4) sekä voivat luottaa siihen, että sovitut asiat hoidetaan (3,6/4). Kyselyyn vastanneet kokevat, että palvelu toteutuu sovitussa ajassa ja vastaa sovittuja tehtäviä (3,6/4).
"Asiakaspalvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa. Tilasin ikkunanpesun ja kaikki toimi juuri kuten pitääkin, pesijä tuli ajoissa, teki työn nopeasti ja jälki oli erittäin hyvää."
Siivoojat saivat kiitosta kyselyssä
Erityisen paljon kiitosta saivat siivoojien ystävällisyys ja huolellinen työote. Asiakkaat kokevat työntekijöiden myös toimivan vastuullisesti (3,6/4). Asiakkaat kertovat, että siivoojat tekevät työnsä ammattitaidolla ja hyvällä asenteella. Moni kertookin, että vakituiset siivoojat tuovat arkeen helpotusta ja jatkuvuutta: heidän jäljiltään koti on aina siisti, ja kohtaaminen jättää hyvän mielen.
“Vakinaisen siivoojani siivousjälki on aina moitteetonta. Hän on luotettava, asiantunteva, ystävällinen eli huippuluokkaa.”
"Meidän vakkarisiivoojat ovat aivan mielettömän ihania ja ammattitaitoisia... On ihanaa tulla puhtaaseen kotiin."
"Vakituiset siivoojat tekevät työnsä erittäin hyvin."
Asiakkaat kokevat Onnin työntekijät luotettaviksi ja osaaviksi (3,6/4) ja korostavat siivoojien ystävällisyyttä (3,8/4). Asiakkaat arvostavat kiireettömyyttä, huolellisuutta ja sitä, että heidän toiveensa huomioidaan aidosti jokaisella käynnillä.
"Ystävällisyys! Kaikki ovat tulleet hymyssä suin. Ohjeet on otettu hyvin huomioon."
"Työt tehtiin huolellisesti ja työntekijät olivat mukavia, keskustelevia ja kiireettömiä, mutta työt hoituivat tehokkaasti."
"Työn jälki on hyvää, mutta erityisesti työntekijöidenne kommunikaatio on erinomaista. He ottavat yhteyttä tarvittaessa nopeasti ja täsmällisesti. Minusta moni suomalainen yritys saisi ottaa oppia työntekijöidenne tavasta kommunikoida ja voitte olla siitäkin ylpeitä."
Miksi asiakkaat valitsevat Onni kotisiivouksen?
Asiakkaamme kertovat, että erityisesti kotimaisuus, hinta sekä Onnin arvot (ystävällinen, luotettava ja joustava) vaikuttivat heidän valintaansa. Kotimaisuus on jo vuosia ollut yksi tärkeimmistä syistä valita Onni kotisiivous. Onni on suomalainen yritys, joka maksaa veronsa Suomeen ja kantaa vastuuta niin asiakkaistaan kuin työntekijöistään. Onnille on myönnetty kotimaisesta palvelusta kertova Avainlippu-tunnus.
Myös nopea palvelun aloitus sekä hyvä alkukartoitus nousivat syiksi valita Onni kotisiivous. Avoimista vastauksista käy ilmi, että asiakkaamme arvostavat myös sitä, että Onnilla siivoojat tuovat kaikki tarvittavat siivousvälineet mukanaan. Asiakkaiden mielestä Onni tekee siivouksesta helppoa ja huoletonta. Kun välineet ja ammattitaito tulevat kodin ovelle asti, asiakas voi luottaa siihen, että koti on puhdas siivouksen jälkeen.
“Selkeä hinnoittelu ja siivousvälineet tuodaan mukana.”
“Toitte omat välineet ja tuli puhdasta sovittuna aikana. Tuli ammattimaiseen otteen tunne.”
Lämmin kiitos asiakkaillemme palautteesta
Arvostamme paljon saamaamme palautetta. Palaute on erittäin tärkeää ja sen perusteella pystymme parantamaan palveluitamme entisestään.
Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa verkkosivujen palautelomakkeella. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.