Onni kotihoito on saavuttanut merkittäviä parannuksia asiakaskokemuksessa viime vuoden aikana. Asiakaskokemuskyselyiden tulokset osoittavat, että asiakkaamme ovat entistä tyytyväisempiä palveluihimme. Tämä näkyy erityisesti Net Promoter Score (NPS) -mittarissa. NPS on noussut huikeat 143,7 % viime vuoteen verrattuna. Viimeisimpään asiakaskokemuskyselyyn on myös vastannut enemmän asiakkaita kuin aiemmin.
Asiakaskokemuskyselyssä mitattiin asiakkaiden suositteluhalukkuutta, tyytyväisyyttä ja asioinnin helppoutta.
- Suosittelu: 7,9/10
- Tyytyväisyys: 8,1/10
- Asioinnin helppous: 8/10
Miksi asiakkaat valitsevat Onni kotihoidon?
Kyselyssä kotihoidon asiakkaat kertoivat, että erityisesti palvelun saatavuus, ystävällisyys ja kotimaisuus vaikuttivat heidän valintaansa.
- Tarjoamme kotihoidon palveluita ympäri Suomen. Mahdollistamme nopean ja joustavan avun asiakkaillemme.
- Ystävällisyys on yksi Onnin arvoista, ja pyrimme toimimaan jokaisessa tilanteessa arvojemme mukaisesti.
- Asiakkaat arvostavat Onnin kotimaisuutta. Onnilla on myönnetty Avainlippu-tunnus.
Kotihoidon työntekijät toimivat arvojen mukaisesti
Asiakakokemuskyselyssä työntekijät saivat hyviä tuloksia. Etenkin työntekijöiden ystävällisyys nousi korkealle sekä kysely tuloksissa että avoimissa vastauksissa.
"Hoitajat ovat iloisia ja ystävällisiä, ja kuuntelevat hyvin toiveitani."
"Positiivisinta on ystävällisyys."
"Hoitajat ystävällisiä, kaikki on aina ollut hyvin"
Asiakkaidemme henkilöstölle antamat arvosanat seuraavilla osa-alueilla:
- Ystävällisyys: 3,7/4
- Vastuullisuus: 3,5/4
- Sujuva ja helppo yhteistyö: 3,5/4
- Osaava ja ammattitaitoinen toimintatapa: 3,4/4
Onnin hengityshalvausasiakkaiden kokemus
Onnin hengityshalvausasiakkaiden asiakaskokemusta mitattiin tänä vuonna ensimmäistä kertaa. Kyselyn tulokset osoittavat, että asiakkaat arvostavat erityisesti kotimaisuutta, luotettavuutta ja nopeaa palvelun aloitusta. Asiakaskokemuskyselyn tulokset osoittavat, että Onnin palvelut ovat saaneet erityistä kiitosta kiireettömyydestä, sillä tämä osa-alue sai arvosanan 3,6/4. Lisäksi työntekijöiden ystävällisyys ja vastuullisuus saivat molemmat arvosanan 3,4/4.
Asiakkaat antoivat seuraavia avoimia palautteita Onnin työntekijöistä:
"Samaan malliin jatkakaa. Työntekijät ovat hyviä ja luotettavia!"
"Onnin palvelut ovat positiivisia."
Lämmin kiitos asiakkaillemme palautteesta
Arvostamme saamaamme palautetta erittäin korkealle. Saamamme palautteet ovat erittäin arvokkaita ja niiden perusteella pystymme parantamaan palveluitamme entisestään.
Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa verkkosivujen palautelomakkeella. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.