Olet tässä: ONNI blogi / Kokemuksia Onni kotisiivouksesta: asiakaskokemuskyselyn tulokset 2024

Kokemuksia Onni kotisiivouksesta: asiakaskokemuskyselyn tulokset 2024

Onni kotisiivous työntekijät 1200x628

Onni on sitoutunut tarjoamaan laadukkaita ja luotettavia kotisiivouspalveluita helpottamaan perheiden arkea ja ikäihmisten kotona asumista. Viimeisimmän asiakaskokemuskyselyn tulokset osoittavat, että asiakkaamme ovat entistä tyytyväisempiä kotisiivouspalveluihimme. Suositteluindeksi (NPS) ja asiakastyytyväisyys nousivat edelleen viime vuoteen verrattuna ja yhä yhä useampi asiakas on valmis suosittelemaan siivouspalveluitamme eteenpäin.

 

Miksi asiakkaat valitsevat Onni kotisiivouksen?

Asiakaskokemuskyselyn tulokset kertovat, että Onni kotisiivouksen valintaan vaikuttavat useat tekijät. Tulosten mukaan tärkeimpiä syitä Onni kotisiivouksen valintaan olivat kotimaisuus, luotettavuus sekä palvelun hinta. 

  • Kotimaisuus on jo vuosia ollut tärkein syy valita Onni kotisiivouksen palvelut. Onnilla on myönnetty kotimaisesta palvelusta kertova Avainlippu-tunnus.
  • Luotettavuus on yksi Onnin keskeisistä arvoista. Kyselyssä selvisi, että asiakkaat luottavat siihen, että sovitut asiat hoidetaan. Tämä mittari oli saanut arvosanaksi 3,6/4.
  • Hinta-/laatusuhde ja Tradekan jäsenilleen tarjoama jäsenetu ovat myös merkittäviä tekijöitä Onni kotisiivouksen valintaan. Tradeka tarjoaa jäsenilleen 25 % alennuksen säännöllisestä kotisiivouksesta. 

Asiakkaat antoivat myös avoimia palautteita kotisiivouksesta:

"Todella hyvää, ystävällistä ja vastuuntuntoista toimintaa."

"Helppo ja toimiva palvelu. Hinta-/laatu kohdallaan ja tiedän aina, että kaikki järjestyy ja tapahtuu sovitusti."

Onni kotisiivous työntekijät 1200x628

 

Asiakkaat ovat tyytyväisiä Onnin työntekijöihin

Kyselyn tulokset osoittavat, että asiakkaat ovat tyytyväisiä Onnin työntekijöiden positiiviseen asenteeseen sekä ammattitaitoon. Tämä käy ilmi avoimissa vastauksissa sekä kyselytuloksissa.

Erityisen tyytyväisiä he ovat työntekijöiden ystävällisyyteen, joka sai korkeimman arvosanan 3,8/4. Tämä korostaa Onnin henkilöstön kykyä luoda positiivisia asiakaskohtaamisia. Lisäksi asiakkaat kokevat saavansa asiansa hoidettua asiakaspalvelun kanssa sujuvasti, mikä näkyy arvosanassa 3,7/4. Asiakkaat antoivat työntekijöille seuraavia avoimia palautteita:

"Siivoojat ovat osaavia ja ystävällisiä."

"Meidän perheen kohdalla erittäin positiivita on meillä käyvä taitava, luotettava ja mukava työntekijä."

"Työntekijät ovat ammattitaitoisia ja ystävällisiä, osaavat kommunikoida ihmisten kanssa hyvin."

"Alkukartoitus kokeneen , selkeän ja ystävällisen henkilön toimesta loi luottamuspohjan. Kaikki eteni hänen kauttaan sovitusti."

Onni kotisiivous työntekijät 2 1200x628


Lämmin kiitos asiakkaillemme palautteesta

Arvostamme saamaamme palautetta erittäin korkealle, sillä sen avulla voimme kehittää palveluitamme ja asiakaskokemustamme entisestään. 

Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa verkkosivujen palautelomakkeella. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.

 

Tutustu Onni kotisiivoukseen ›

Tilaa uusimmat blogit suoraan sähköpostiisi!

Haluatko tiedon blogin uusista sisällöistä?
Tilaa uusimmat blogisisällöt suoraan sähköpostiisi! Saat kerran kuukaudessa yhteenvedon uusimmista sisällöistä.