Olet tässä: ONNI blogi / Onni kotisiivouksen asiakaskokemus vuonna 2023

Mittaamme ONNIn eri asiakasryhmien tyytyväisyyttä säännöllisesti asiakaskyselyillä. Asiakastutkimusten tavoitteena on selvittää ONNIn asiakkaiden toiveita ja odotuksia yhteistyöstä sekä tyytyväisyyttä ONNIn palveluita ja toiminnan sujuvuutta kohtaan. ONNI kotisiivouksen vuoden 2023 kyselytutkimukset toteutettiin elo-syyskuussa.

 

Siivouspalvelu vastaa asiakkaiden odotuksia

Kotisiivouksen osalta suositteluindeksi, kokonaistyytyväisyys sekä asiointikokemus ovat kaikki hyvällä tasolla ja kehittyneet edelleen suotuisasti, kun jokainen mittari on saanut arvosanaksi yli 8,0 (asteikko 0-10). Tämän vuoden kyselyssä vastaajamäärä on noussut viime vuoteen verrattuna, mutta tulokset ovat silti pysyneet samana tai parantuneet, mikä kertoo palvelun tasaisesta laadusta. Kokonaistyytyväisyys on 8,2/10 ja se on kasvanut viime vuoden tuloksesta.

Asiakkaat kokivat ONNIn valinnassa tärkeimmiksi tekijöiksi kotimaisuuden ja hinnan. Myös luotettavuus, saatavuus sekä ystävällisyys nousivat tärkeiksi syiksi. Asiakkaat odottavat kotisiivoukselta luotettavia ja ammattitaitoisia siivoojia, huolellista ja tasalaatuista jälkeä sekä sitä, että siivoojat pysyvät samoina. 

Siivouspalvelu vastaa odotuksia asiakkaiden mukaan hyvin. Asiakkaidemme mukaan yhteistyö ONNIn kanssa on sujuvaa ja helppoa. Olemme jatkaneet esihenkilöidemme koulutukseen panostamista ja kehittäneet asiakaspalvelumme prosesseja ja osaamista, ja se näkyy tämän vuoden tuloksissa. Etenkin ongelma- ja reklamaatiotilanteiden selvittäminen ja näissä myötäeläminen oli parantunut entisestään viime vuoteen nähden. 

Tulokset ovat jo nyt hyvällä tasolla, mutta aina löytyy kehitettävää ja parannettavaa. Tulevina kehityskohtina näemme edelleen työntekijöiden ja esihenkilöiden jatkuvan perehdyttämisen ja kouluttamisen.

 

Nostoja ONNI kotisiivouksen asiakastyytyväisyydestä      (asteikko 1-4)

  • Olemme vastanneet odotuksiisi: 3,4/4
  • Yhteistyö on sujuvaa ja helppoa: 3,5/4
  • Ongelma-/reklamaatiotilanteeni ratkaistiin luotettavasti ja joustavasti: 3,4/4
  • Olen tyytyväinen siivouksen työnjälkeen: 3,3/4
  • Työntekijät ovat luotettavia ja ammattitaitoisia: 3,4/4

 

Asiakkaidemme suusta

"Asiakaspalvelu ystävällistä ja sujuvaa. Siivoojat ystävällisiä"

"Minusta on kiva, kun kaksi työntekijää tekivät yhdessä työt, näin kaikki sujuu nopeammin ja paremmin."

"Siivoojat ovat olleet iloisia ja mukavia. Kotiin on ollut mukava tulla, kun on ollut joka kerta tosi siistiä. Aikatauluissa on tarvittaessa joustettu."

"Olen ollut ONNIn asiakkaana vasta muutaman kuukauden, mutta olen ollut tyytyväinen siivouspalveluun toistaiseksi."

"Kotisiivouksen jälkeen on vain niin kiva tulla kotiin, jonka joku toinen on siivonnut ja jatkaa lapsiperhearkea siitä."

"Äitini luona käyvät siivoojat osaavat ottaa iäkkään ihmisen hyvin huomioon ja ovat ystävällisiä. Äiti tuntee olonsa turvalliseksi, vaikka kodissa on vieraita ihmisiä."

 

Lämmin kiitos asiakkaillemme palautteesta!

Arvostamme saamaamme palautetta erittäin korkealle. Saamamme asiakaspalautteen perusteella olemme tunnistaneet asiakkaillemme tärkeitä kehitysalueita toiminnassamme ja keskitymme niiden parantamiseen. Seuraamme asiakaskokemuksen kehittymistä vuosittain toteutettavissa kyselyissä.

Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa verkkosivujen palautelomakkeella. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.

Tilaa uusimmat blogit suoraan sähköpostiisi!

Haluatko tiedon blogin uusista sisällöistä?
Tilaa uusimmat blogisisällöt suoraan sähköpostiisi! Saat kerran kuukaudessa yhteenvedon uusimmista sisällöistä.