Olet tässä: ONNI blogi / Onni lapsiperheiden kotipalvelun asiakaskokemus vuonna 2023

Onni lapsiperheiden kotipalvelun asiakaskokemus vuonna 2023

lapsiperheenkotipalvelu

Lapsiperheiden kotipalvelun asiakaskyselyn tuloksissa on vuonna 2023 tehty huimia parannuksia. Lapsiperheiden kotipalvelun osalta suositteluindeksi, kokonaistyytyväisyys sekä asiointikokemus ovat kaikki hyvällä tasolla ja parantuneet edelleen edellisvuoteen verrattuna, kun jokainen mittari on saanut arvosanaksi yli 8,5 (asteikko 0-10). Tämän vuoden kyselyssä vastaajamäärä on kaksinkertaistunut viime vuoteen verrattuna ja tulokset ovat parantunee, mikä kertoo siitä, että palvelua on pystytty kehittämään. Kokonaistyytyväisyys on 8,5/10 ja se on kasvanut viime vuoden tuloksesta.

 

Asiakkaat kokivat ONNIn valinnassa tärkeimmiksi tekijöiksi saatavuuden, nopean palvelun aloituksen sekä ystävällisyyden. Asiakkaat odottavat palvelulta luotettavia, ammattitaitoisia ja ystävällisiä työntekijöitä sekä sitä, että työntekijät pysyvät samoina. 

Lapsiperheiden kotipalvelu vastaa odotuksia asiakkaiden mukaan hyvin. Tutkimuksesta käy iloksemme ilmi, että asiakkaidemme mielestä lapsiperheiden kotipalvelun kaikki osa-alueet ovat yli 3,1 (asteikolla 1–4). Kaikkien osa-alueiden tulokset ovat myös parantuneet viime vuoteen verrattuna. Varsinkin yhteistyön sujuvuus ja työntekijöiden vastuullisuus ovat parantuneet ja nousseet kyselyssä korkealle.

Tulokset ovat jo nyt hyvällä tasolla, mutta aina löytyy kehitettävää ja parannettavaa. Tulevina kehityskohtina näemme edelleen työntekijöiden ja esihenkilöiden jatkuvan perehdyttämisen ja kouluttamisen.

 

Nostoja lapsiperheiden kotipalvelun asiakastyytyväisyydestä (asteikko 1-4)

  • Olemme vastanneet odotuksiisi: 3,4/4
  • Yhteistyö on sujuvaa ja helppoa: 3,5/4
  • Ongelma-/reklamaatiotilanteeni ratkaistiin luotettavasti ja joustavasti: 3,5/4
  • Työntekijät toimivat vastuullisesti: 3,3/4
  • Työntekijät ovat luotettavia ja ammattitaitoisia: 3,5/4

 

Asiakkaidemme suusta

"Työntekijöiden yhteydenotoista ja käynneistä paistaa ystävällisyys ja auttamisen halu."

"Olen kiitollinen hoitajille palvelusta ja heidän työstään. Sain neuvolan kautta. Isot kiitokset, että lastani on hoidettu hyvin ja voin luottaa. Myös kotini siivotaan huolella ja siitä iso kiitos. Sitä eivät kaikki tee silloin kun lapsi nukkuu. Myös asiakaspalvelu on melkein aina saatavilla ja sen kanssa voi sopia."

"Asiantuntevat työntekijät, jotka ovat osanneet hienosti auttaa ja olla tukena vaikeassa tilanteessa."

 

Lämmin kiitos asiakkaillemme palautteesta!

Mittaamme ONNIn eri asiakasryhmien tyytyväisyyttä säännöllisesti asiakaskyselyillä. Asiakastutkimusten tavoitteena on selvittää ONNIn asiakkaiden toiveita ja odotuksia yhteistyöstä sekä tyytyväisyyttä ONNIn palveluita ja toiminnan sujuvuutta kohtaan. Lapsiperheiden kotipalvelun vuoden 2023 kyselytutkimukset toteutettiin elo-syyskuussa.

Arvostamme asiakkailtamme saamaamme palautetta erittäin korkealle. Saamamme asiakaspalautteen perusteella olemme tunnistaneet asiakkaillemme tärkeitä kehitysalueita toiminnassamme ja keskitymme niiden parantamiseen. Seuraamme asiakaskokemuksen kehittymistä vähintään vuosittain toteutettavissa kyselyissä.

Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa verkkosivujen palautelomakkeella. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.

Tilaa uusimmat blogit suoraan sähköpostiisi!

Haluatko tiedon blogin uusista sisällöistä?
Tilaa uusimmat blogisisällöt suoraan sähköpostiisi! Saat kerran kuukaudessa yhteenvedon uusimmista sisällöistä.