Vuoden 2025 asiakaskokemuskyselyn tulokset vahvistavat, että Onni on luotettava kumppani hyvinvointialueille sekä yritysasiakkaille. Tämän vuoden kyselyssä vastaajien määrä nousi 25 % edellisvuodesta. Tilaaja-asiakkaiden kokonaisarvosanat ovat korkealla: tyytyväisyys 8,8/10, palvelun helppous 9,1/10 ja suosittelu 8,6/10.
Vastaajien mukaan yhteistyö Onnin kanssa on sujuvaa ja helppoa (3,9/4) ja yhteyshenkilöt ovat vastaajiin proaktiivisesti yhteydessä (3,9/4). Yhteyshenkilön tavoittaa vastaajien mukaan helposti (4/4) ja henkilöstö on heidän mukaansa ystävällistä (3,9/4).
"Yhteyshenkilö on tehokas ja nopea auttamaan ongelmissa ja kysymyksissä"
"Nopea reagointi ja toimivuus"
Tulosten perusteella Onni koetaan luotettavaksi ja ammattitaitoiseksi toimijaksi, joka pitää lupauksensa ja hoitaa sovitut asiat ajallaan. Kyselyn mukaan asiakkaat voivat luottaa siihen, että sovitut asiat hoidetaan (3,7/4). Yhteistyötä arvostetaan erityisesti sen joustavuuden ja varmuuden vuoksi. Kyselyn mukaan asiakkaat kokevat saavansa hyötyä siitä, että he käyttävät Onnin palveluita (3,7/4).
"Sovitusta on pidetty kiinni"
"Luotettavuus ja ammattitaito, ystävällinen palvelu"
Miksi asiakkaat valitsevat Onnin?
Asiakaskokemuskyselyn tulokset kertovat, että Onnin valintaan vaikuttavat useat tekijät. Tulosten mukaan tärkeimpiä syitä valintaan olivat hyvä yhteistyö, toimintavarmuus sekä hinta. Myös laatu ja nopea reagointi nousivat tärkeiksi syiksi valita Onni. Myös Onnin henkilöstö sai kiitosta kyselyssä.
- Henkilöstö toimii vastuullisesti 3,8/4
- Onni toimii vastuullisesti ongelma-/reklamaatiotilanteissa 3,8/4
- Onnin toimintatapa on osaava ja ammattitaitoinen 3,8/4
Myös avoimet palautteet ovat linjassa vastausten kanssa:
"Asiallista, ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua ja asiakkaan kohtaamista."
"Yhteistyö yhteyshenkilön kanssa sujuu erinomaisesti"
"Yhteistyössä on otettu huomioon erityisesti asiakasyrityksen tarpeet."
Lämmin kiitos asiakkaillemme palautteesta
Arvostamme saamaamme palautetta erittäin korkealle, sillä sen avulla voimme kehittää palveluitamme ja asiakaskokemustamme entisestään.
Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa verkkosivujen palautelomakkeella. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.