Järjestelyapu

Välillä on hyvä käydä läpi kaapit ja tarkistaa, mitä kaikkea niihin on kertynyt. Jos koet, että kotiisi on kertynyt liikaa tavaraa tai kaappisi vaativat järjestystä, Onnin ammattilaiset ovat apunasi. Järjestelyapu on saatavilla pääkaupunkiseudulla, Lahdessa, Imatralla sekä Lappeenrannassa.

Jätä meille yhteydenottopyyntö

Täytä lomake, niin olemme sinuun yhteydessä pian.

Onnilta saat tehokasta apua kodin järjestämiseen

 Tuntuuko, että kotisi on täynnä ylimääräistä tavaraa, josta haluaisit päästä eroon? Ehkäpä asuntosi täytyy raivata nopeasti myyntiesittelyä varten tai haluat saada järjestystä hyllyihin, kaappeihin, komeroihin, kellariin, varastoon tai autotalliin. Tai kaipaatko apua kuolinpesän irtaimiston läpikäymisessä ja lajittelussa? Me olemme apunasi, jos kaipaat tukea tai et tiedä mistä aloittaa järjestelyä. Järjestelytyö tehdään yhdessä asiakkaan kanssa, ja asiakas päättää, mitä karsitaan. Näin varmistamme, että lopputulos on juuri sellainen kuin haluat.
 
 

Mitä kaikkea kuuluu järjestelyapuun?

Voit valita järjestelyapuun toiveidesi mukaisesti esimerkiksi jotakin seuraavista töistä: 

  • Järjestelyn suunnittelu
  • Kaappien uudelleen järjestely, siivoaminen
  • Laatikot tai muut säilytysratkaisut
  • Tavaroiden kierrätys ja jätteiden poisvienti
  • Avustaminen tavaran myynnin valmistelussa
  • Asunnon siivoaminen

Mitä järjestelyapu maksaa?

Järjestelyavun sisältö ja järjestelyn määrä vaikuttavat hintaan. Myös asiakkaan päätöksentekokyky vaikuttaa merkittävästi siihen, kuinka kauan järjestelytyöhön menee aikaa. Järjestelyavun tuntihinta on
pääkaupunkiseudulla 63 €/h ja muualla Suomessa 61 €/h

Ota yhteyttä ja kerro meille toiveesi järjestelyavun suhteen. Aloitamme järjestelyn kolmen tunnin starttikäynnillä, joka antaa hyvän pohjan järjestämiselle. 

Miten voin tilata järjestelyavun?

Varaa järjestelyapu sähköpostitse, soittamalla tai jättämällä yhteydenottopyyntö lomakkeella. Kerro meille tarkemmin, mitä haluat järjestelyapuun kuuluvan ja minkälaisesta järjestelystä on kyse.

Varaa järjestelyapu sähköpostitse ›

Soita 09 8564 6541 ›

Järjestelyavun starttipaketti 3h

Aloitamme järjestelyn kolmen tunnin käynnillä. Starttipaketin hinta on pääkaupunkiseudulla 189 €, kotitalousvähennyksen jälkeen 75,6 €. Muualla Suomessa hinta on 183 €, kotitalousvähennyksen jälkeen 73,2 €. Veloitamme lisäksi matka-ajan toteutuneen ajan mukaan (vähintään 15 minuuttia). 

Kolmen tunnin järjestelystartti antaa hyvän pohjan järjestämiselle. Tämän jälkeen arvioimme tilanteen ja tarvittaessa voimme varata uuden käynnin sekä tehdä aika- ja hinta-arvion seuraavasta käynnistä. 

Pakettiin kuuluu:

  • Järjestelyn suunnittelutyö
  • Tavaroiden karsiminen yhdessä asiakkaan kanssa
  • Tavaroiden uudelleen järjestäminen

Erikseen tilattavat palvelut:

  • Tavaroiden kuljetus tai poisvienti
  • Erilaiset säilytysratkaisut esimerkiksi säilytyslaatikot

Tiesithän, että voit vähentää jopa 60% siivouksen ja järjestelyavun hinnasta kotitalousvähennyksen avulla?

Onnin palvelut ovat nyt 60 % kotitalousvähennyskelpoisia ja vähennettävän määrän omavastuu on 100 euroa kalenterivuodessa. Kotitalousvähennystä voi saada kalenterivuodessa 3500 euroa/henkilö. Verohyödyn saa myös omille vanhemmille, isovanhemmille tai kesämökille ostetuista palveluista.

Onni kotisiivous tarjoaa myös kotisiivouksen palveluita arvonlisäverottomasti mikäli toimintakykysi on laskenut korkean iän tai sairauden, vamman tai liikuntaesteen vuoksi. Toimintakykyarvio tehdään maksuttomassa palvelukartoituksessamme.

Varaa järjestelyapu

Soita 09 8564 6541 ›

Jätä meille yhteydenottopyyntö

Täytä lomake, niin olemme sinuun yhteydessä pian.

Usein kysyttyjä kysymyksiä järjestelyavusta

Järjestelyapu sisältää juuri sinun tarpeidesi mukaiset tehtävät. Järjestelyapuun kuuluu maksuton alkukartoitus Teamsilla. Voit halutetssasi valita kartoituksen luonasi. Tällöin livekartoituksen hinta vähennetään loppusummasta, jos kaupat syntyvät. 

Voit valita järjestelyapuun toiveidesi mukaisesti esimerkiksi jotakin seuraavista töistä: 

  • Järjestelyn suunnittelu
  • Eteisen järjestely
  • Keittiön järjestely
  • Lastenhuoneen järjestely
  • Asiakirjojen ja papereiden läpikäynti
  • Vaatehuoneen / kaappien uudelleen järjestely ja siivoaminen
  • Tavaroiden kierrätys ja jätteiden poisvienti
  • Avustaminen tavaran myyntinvalmistelussa
  • Asunnon siivoaminen

Erikseen tilattavat palvelut:

  • Tavaroiden kuljetus tai poisvienti
  • Säilytyslaatikot ja jätesäkit

Voit varata järjestelyavun sähköpostitse, soittamalla tai verkkosivujen lomakkeella. Kun varaat järjestelyavun, käymme läpi:

  • järjestelyapuun kuuluvat tehtävät ja kohteet
  • toiveesi järjestelyn suhteen
  • säilytyslaatikoiden sekä tavaroiden poiskuljetuksen tarve
  • järjestelyavun päivämäärän.

Varaa järjestelyapu sähköpostitse ›

Soita 09 8564 6541 ›

Järjestelyavun tuntihinta on pääkaupunkiseudulla 63 €/h ja muualla Suomessa 61 €/h.

Järjestelyn aikaan ja siten myös hintaan vaikuttavat monet tekijät. Esimerkiksi tavaran määrä sekä tilan koko vaikuttavat järjestelyn aikaan. Päätöksentekotahti tavaroiden suhteen vaikuttaa myös merkittävästi käytettyyn aikaan. Veloitamme lisäksi matka-ajan toteutuneen ajan mukaan (vähintään 15 minuuttia). 

Suuntaa-antavia aikoja:

  • Eteinen: 3-4 tuntia
  • Vaatehuone: 4-5 tuntia
  • Keittiö: 4-5 tuntia
  • Lastenhuone: 4-5 tuntia
  • Pieni varasto tai kellarikomero: 5-6h
  • Autotalli: 6-8h
  • Muutama kasa asiakirjoja ja papereita: 3-6 tuntia

Kyllä. Ammattijärjestäjän työstä saat 60% kotitalousvähennystä. Verohyödyn saa myös omille vanhemmille, isovanhemmille tai kesämökille ostetuista palveluista. Lue lisää kotitalousvähennyksestä. 

Järjestelyapua voi ostaa tällä hetkellä pääkaupunkiseudulle, Lappeenrantaan, Imatralle sekä Lahteen

Ei tarvitse. Mitä arkisempi tilanne on, sitä paremmin ammattijärjestäjä pystyy hahmottamaan kokonaisuuden ja luomaan juuri sinulle sopivimmat ratkaisut.

Ammattijärjestäjä on nähnyt kaikenlaista, joten ei ole syytä huoleen. Ammattijärjestäjä ei tule kotiisi tuomitsemaan tai ihmettelemään. Tavarakasat ja epäjärjestys ovat järjestäjän arkipäivää, eikä niistä tarvitse tuntea häpeää. Ammattijärjestäjä on paikalla auttamassa sinua.

Kyllä. Ammattijärjestäjä ei koskaan järjestä tai karsi asiakkaan tavaroita ilman hänen suostumustaan.

Ammattijärjestäjän palvelut sopivat kaikille, joita epäjärjestys haittaa jollakin tavalla.

  • Karsimalla tavaroiden määrää ja järjestämällä kotia toimivammaksi, voimme helpottaa ikäihmisten arkea.
  • Lapsiperheiden kiireistä arkea voimme helpottamaan vähentämällä tavaran määrää ja selkeyttämällä kodin järjestystä.
  • Ammattijärjestäjä voi olla merkittävä apu kodin järjestämisessä, jos toimintakyky on heikentynyt esimerkiksi uupumuksen tai masennuksen vuoksi. 
  • Ammattijärjestäjä voi myös auttaa kuolinpesien tyhjentämisessä sekä remonttien ja muuttojen yhteydessä.

Ammattijärjestäjän palvelut ovat siis suunnattu kaikille, jotka kaipaavat apua kodin järjestämisessä, elämäntilanteesta riippumatta.

Jokainen järjestely on yksilöllinen. Järjestelyavun kestoon vaikuttavat muun muassa tavaroiden määrä ja koko, tilan koko sekä asiakkaan päätöksentekokyky. Alkukartoituksen aikana selvitämme tilanteesi ja arviommme työhön käytettävän ajan mahdollisimman tarkasti.

Suuntaa-antavia aikoja:

  • Eteinen: 3-4 tuntia
  • Vaatehuone: 4-5 tuntia
  • Keittiö: 4-5 tuntia
  • Lastenhuone: 4-5 tuntia
  • Pieni varasto tai kellarikomero: 5-6h
  • Autotalli: 6-8h
  • Muutama kasa asiakirjoja ja papereita: 3-6 tuntia

 

Asiakas päättää aina itse, mitkä tavarat poistetaan. Ammattijärjestäjä ei koskaan järjestä tai karsi tavaroita ilman asiakkaan suostumusta. 

Valitse kotimainen ja vastuullinen Onni

Ammattitaitoiset kotisiivoojat

Onnin ammattitaitoiset kotisiivoojat siivoavat vaivattomasti kaikki kodin tilat. Luotettavat työntekijämme ovat perehtyneitä  työskentelymenetelmiin, puhdistusaineisiin, välineisiin ja muihin käytäntöihin.

Siivousvälineet ja -aineet

Paras lopputulos vaatii oikeanlaiset välineet. Käytämme siivouksessa ammattilaisten työvälineitä ja puhdistusaineita. Selvitämme aina etukäteen kodin tilat ja siivoustarpeet maksuttomalla kartoituskäynnillä.

Joustavuus

Siivouspalvelu joustaa tarpeidesi mukaan. Vaikka olisit tilannut säännöllisesti toistuvan ylläpitosiivouksen, voit aina pyytää esimerkiksi suppeamman tai laajemman siivouksen kuin tavallisesti.

Tutustu myös muihin siivouspalveluihin

siivoustilet 800x600px_2

Ikkunanpesu

Tarjoamme ikkunoiden pesua säännöllisen kotisiivouksen yhteydessä sekä omana palvelunaan. Hoidamme ikkunanpesun huolellisesti ja ammattitaidolla. Unohda siis jokavuotinen urakka ja valitse kotimainen Onni!

siivoustilet 800x600px_7

Säännöllinen kotisiivous

Joskus kiire vie mennessään, toisinaan siivoaminen ei omin avuin onnistu ja välillä haluat vain käyttää aikasi johonkin tärkeämpään. Kotisiivoojamme siivoavat kotisi toiveidesi mukaisesti ja voit käyttää säästyneen ajan elämästä nauttimiseen.

siivoustilet 800x600px_5

Siivouslahjakortit

Onnin siivouslahjakortin voit ostaa verkosta pääkaupunkiseudulle ja Pirkanmaalle. Lahjakortti on vaivaton ja taatusti toivottu lahja, jonka saat kätevästi sähköpostiisi. Anna lahjaksi omaa aikaa ja puhdas koti!

Lue lisää siivouspalvelusta

Ammattilaisen vinkit joulusiivoukseen
Siivouspalvelu / Vinkit / 03.10.2024

Ammattilaisen vinkit joulusiivoukseen

Joulu on meille monille vuoden odotetuin juhla. Moni meistä haluaakin tehdä jouluksi perusteellisemm...

Lue lisää ›
Onni kotisiivouksen asiakaskokemus 2024
Siivouspalvelu / Vastuullisuus / 02.10.2024

Onni kotisiivouksen asiakaskokemus 2024

Onni on sitoutunut tarjoamaan laadukkaita ja luotettavia kotisiivouspalveluita helpottamaan perheide...

Lue lisää ›
”Arjen paras sijoitus on puhdas koti!”
Siivouspalvelu / Kokemuksia / 19.8.2024

”Arjen paras sijoitus on puhdas koti!”

Finanssialalla työskentelevä Pyry etsi puolisonsa kanssa sopivaa ratkaisua arjen jatkuviin aikataulu...

Lue lisää ›