Onnin vastuullisuus ja laatu toteutuvat arjessa – 2023 vastuullisuusraportti on julkaistu

Kotimainen sosiaali- ja terveysalan yritys ONNI on julkaissut vuoden 2023 vastuullisuusraporttinsa.

Raportti esittelee toiminnan arkea ja ONNIn vastuullisuusprojekteja vuoden 2023 aikana. Raportista käy ilmi, millä tavoin ONNI pitää arjessa huolta asiakkaistaan, henkilöstöstään sekä ympäristöstä. Raportissa avataan myös ONNIn verojalanjälkeä ja kestävää kasvun polkua.

Med Group Oy:n toimitusjohtaja Kaisa Tarkkanen kertoo:

"Maailma muuttuu ja jatkuvien muutosten äärellä on hyvä muistaa, että työmme asiakkaidemme, onnilaisten ja ONNIn yhteisön hyväksi on tärkeää ja entistäkin merkityksellisempää. On hienoa, että olemme voineet tarjota asiakkaidemme toiveiden mukaan räätälöityä, oikea-aikaista, laadukasta ja vastuullisesti tuotettua palvelua nopeasti muuttuvasta maailmantilanteesta huolimatta."

Vastuullisuus on onnilaisille tekoja, kohtaamisia ja hyvän arjen mahdollistamista, ja ennen kaikkea ONNIn arvojen mukaista toimintaa vuoden jokaisena päivänä.

"Vastuullista kasvua rakentaessamme olemme hyvin iloisia siitä, että samaan aikaan sekä asiakas- että henkilöstötyytyväisyys on jatkanut positiivista kehitystään", Tarkkanen iloitsee.

Sitoumuksemme vastuullisuuteen ja -raportointiin perustuu YK:n Global Compact –aloitteen kymmeneen periaatteeseen, kestävän kehityksen tavoitteisiin sekä olennaisuusanalyysiin, jossa on tunnistettu ONNIlle ja sen sidosryhmille oleelliset vastuullisuusaihealueet. Kyseessä on ONNIn järjestyksessä viides vastuullisuusraportti.

Tutustu vuoden 2023 vastuullisuusraporttiin ›

Tutustu ONNIn vastuullisuustekoihin ›

www.onnion.fi/medgroup/vastuullisuus

Asiakaskokemusjohtaja Anna Korpivaara
anna.korpivaara@onnion.fi

Toimitusjohtaja Kaisa Tarkkanen
kaisa.tarkkanen@onnion.fi

ONNI on kotimainen, vuonna 2007 perustettu sosiaali- ja terveydenhuoltoalan palveluyritys. Päätoimialamme ovat kotiin vietävät palvelut, ensihoito sekä henkilöstövuokrauspalvelut julkiselle terveydenhuollolle. Työllistämme noin 6700 sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaista liikevaihtomme ollessa noin 100 miljoonaa euroa. Missiomme on toimia suomalaisten tukena arjessa ja elämän käänteissä. ONNI on Med Group Oy:n markkinointinimi. Yhtiön omistaa suomalainen Tradeka-Yhtiöt Oy.

Siirry takaisin kaikkiin tiedotteisiin ›