Onnilla mittaamme asiakastyytyväisyyttä useamman kerran vuodessa, joista kotihoidon sekä tuki- ja avustajapalveluiden vaikuttavuus- ja asiakastyytyväisyyskysely on yksi keino.
Kyselyssä mitattiin erityisesti palveluiden vaikuttavuutta asiakkaiden elämään. Tämän vuoden kyselyssä kotihoidon asiakkaiden kokonaistyytyväisyys oli 7,5/10. Kyselyyn vastanneet kokivat, että heillä on mahdollisuus vaikuttaa palvelun sisältöön. (3/4). Kyselyyn vastanneet ovat tunteneet itsensä arvostetuksi ja he ovat tulleet kohdatuksi hoitotilanteessa (3,2/4).
"Olen tyytyväinen palveluihin. Kiitos."
"Kaikki työntekijät ovat ystävällisiä ja palvelualttiita. Käyntien ajankohdissa otetaan hyvin omat toiveet huomioon."
"Kohdeltu hyvin, kuunneltu jos on murheita."
Kotihoidon työntekijät saivat kiitosta kyselyssä
Vaikuttavuus- ja asiakastyytyväisyyskyselyn avoimissa vastauksissa erityisesti Onnin työntekijät saivat paljon kiitosta. Työntekijöiden ystävällisyys ja ammattitaito nousivat vastauksissa.
"Meillä on käynyt jo useamman vuoden Onnin henkilöt, jotka ovat olleet erittäin ammattitaitoisia ja asiakasystävällisiä.""Jokainen kohtaamamme onnilainen on ollut lämmin ja helposti lähestyttävä, mikä on mielestäni kaikkein tärkeintä. Kiitos siitä."
"Erittäin tyytyväinen hoitajaani. Hän on ammattitaitoinen, mukava, hauska, hienotunteinen, joustava, ystävällinen. Erittäin helppoa tehdä hänen kanssaan töitä. Olen niin tyytyväinen."
"Hoitajat ovat olleet tosi ammattitaitoisia ja mukavia, siitä on pelkkää positiivista sanottavaa! Iso apu meille."
Lämmin kiitos asiakkaillemme palautteesta
Arvostamme paljon saamaamme palautetta. Palaute on erittäin tärkeää ja sen perusteella pystymme parantamaan palveluitamme entisestään.
Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa verkkosivujen palautelomakkeella. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.