Henkilökohtaista apua ostopalveluna
Kuinka työantajana toimiminen eroaa ostetusta henkilökohtaisesta avusta? Tutustu ostopalvelun hyötyihin ja työnantajana toimimisen vastuisiin.
ONNI kouluttaa henkilökohtaiset avustajansa Avustaja-Akatemiassa. Työntekijöinämme toimii runsaasti sosiaali- ja terveydenhuoltoalan opiskelijoita, jotka saavat arvokasta kokemusta oman opiskelualansa käytännön tiedoista ja taidoista.
Työntekijöidemme ensisijainen apu ja kontakti on oma palveluesimies. Akuuteissa tilanteissa toimistoaikojen ulkopuolella avustajia tukee ONNI henkilökunnan ammattitaitoinen päivystys.
ONNIn henkilökohtaiset avustajat ovat luotettavia, joustavia ja oma-aloitteisia. Työkokemusta hoiva-alalta ei välttämättä tarvitse olla, vaikka siitä on toki hyötyä.
Joskus yhteistä säveltä avustajan kanssa ei tunnu löytyvän tai jokin ei vain toimi. Yhteisen sävelen tavoittelu ja keskustelu johtavat useimmiten parempaan yhteistyöhön, mutta tärkeintä meille on se, että työ avustajan kanssa pelaa.
Silloin avustajan vaihtaminen voi olla perusteltu vaihtoehto. Henkilökohtaisen avun tarkoitus on mahdollistaa avustettavalle elämäntilanteeseen soveltuva avustaminen. Ota siis rohkeasti yhteys yhteyshenkilöösi, mikäli toivot avustajan vaihtoa.
Jos tarvitset apua avustajan vaihtamisessa, voit soittaa meille ja etsimme yhteyshenkilösi puhelinnumeron tai jättää yhteystietosi alla olevalla lomakkeella.
Kirjoita kenttiin yhteystietosi. Jos haluaisit vaihtaa avustajaasi, kirjoita Viesti-nimiseen kenttään myös avustajasi ja yhteyshenkilösi nimi ja syy avustajan vaihtamiselle. Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.