Mittaamme ONNI terveyden ja ONNI hoivan eri asiakasryhmien tyytyväisyyttä säännöllisesti vuosittaisilla asiakaskyselyillä. Saimme tänäkin syksynä asiakastyytyväisyystutkimuksessa erittäin hyvät tulokset.
Asiakastutkimuksen keskeiset tulokset

Onnin kuluttaja-asiakkaiden tyytyväisyys
ONNI asiakastutkimuksen kuluttaja-asiakkaiden keskeiset mittarit ja tulokset
asteikolla 1-5
- Yhteistyö on sujuvaa ja helppoa 4,1
- ONNIn henkilöstö toimii erittäin vastuullisesti 4,2
- ONNIn henkilökunta on erittäin ystävällistä 4,4
- Asiakas kokee saavansa hyötyä siitä, että käyttää ONNIn palveluita 4,2
- Asiakas voi luottaa, että sovitut asiat hoidetaan 4,1
- Kokonaistyytyväisyys 4,2
Miten kuluttaja-asiakkaamme kuvaavat tyytyväisyyttä ONNIin?
Kuluttaja-asiakkaamme luonnehtivat kokemuksiaan ONNI hoivan avustajista sekä ONNI terveyden ensihoidosta seuraavasti:
"Arvostan sitä, että sama henkilö käy joka kerta luonani.""Ihania, oma-aloitteisia työntekijöitä.""Sujuvaa ja hyvää palvelua kaikin puolin. Sovitut tilaukset on hoidettu hyvin.""Hoito oli hyvää ja ystävällistä.""Kaikki asiat hoituivat ammattitaitoisesti, nopeasti ja hyvin.""Ambulanssihenkilöstö hoiti tilanteen napakasti, mutta hyväntuulisesti.""Kyseinen tilanne oli melko vakava ja vaativa, se hoidettiin kuitenkin erittäin hyvin, syntyi luottamus toimintaan."
Onnin tilaaja-asiakkaiden tyytyväisyys
ONNI asiakastutkimuksen tilaaja-asiakkaiden keskeiset mittarit ja tulokset
asteikolla 1-5
- Yhteistyö on sujuvaa ja helppoa 4,0
- ONNIn henkilöstö toimii erittäin vastuullisesti 3,8
- ONNIn henkilökunta on erittäin ystävällistä 4,3
- Asiakas kokee saavansa hyötyä siitä, että käyttää ONNIn palveluita 4,0
- Asiakas voi luottaa, että sovitut asiat hoidetaan 4,0
- Kokonaistyytyväisyys 3,8
Miten tilaaja-asiakkaamme kuvaavat kokemuksiaan ONNIsta?
Tilaaja-asiakkaamme kuvaavat tyytyväisyyden syitään ONNI hoivan sekä ONNI terveyden palveluihin seuraavasti:
"Hyvin ammattitaitoisia. Ei ole tarvinnut olla toiminnasta huolissaan. Yhteistyö on toiminut hyvin ja se on ollut helppoa.""Valtakunnallinen toiminta.""Kaikki toimii erittäin hyvin Med Groupin kanssa. Heidän lähettämät lääkärit ovat oikein osaavia.""Sujuvaa ja hyvää asiakaspalvelua. Joustavaa toimintaa. Kaikinpuolin toimii yhteistyö hyvin. Olemme erittäin tyytyväisiä."
Kiitokset palautteesta!
Olemme kiitollisia saamastamme palautteesta ja jatkamme asiakastyytyväisyyden kehittämistä asiakaskyselyn tulosten perusteella sekä seuraamme asiakastyytyväisyyden kehittymistä tulevissa kyselyissämme. Saamamme arvokkaan asiakaspalautteen perusteella olemme tunnistaneet asiakkaillemme tärkeitä kehitysalueita toiminnassamme ja keskitymme niiden parantamiseen. Palautteen mukaisestitulemme jatkossa olemaan entistä aktiivisemmin asiakkaisiimme yhteydessä ja jatkamme tavoitettavuuden parantamista.
Palautetta toiminnastamme voi antaa meille asiakaskyselyiden lisäksi milloin tahansa täällä. Saamamme palautteen ohjaamme asiasta vastaavalle henkilölle ja vastaamme palautteeseen mahdollisimman pian.
Vuoden 2018 asiakaskyselyiden tulokset
Vuoden 2018 asiakastutkimusten tuloksia on avattu aiemmin ensihoidon sekä tilaaja-asiakkaiden osalta:
ONNI terveyden ensihoidon asiakastyytyväisyys 2018 >
ONNI terveyden tilaaja-asiakastyytyväisyys 2018 >
ONNIn asiakastarinoita
Lue lisää asiakkaidemme kokemuksista:
Omaishoidon apu - apua arkiaskareisiin ja jakamaan vastuuta >
Säännöllinen kotihoito mahdollistaa turvallisen kotona asumisen >
Siivousapua kotiin - palvelun arvosana 10+ >