Me kotimaisella Onnilla ymmärrämme laadukkaan henkilökohtaisen avun merkityksen asiakkaidemme elämässä. Omannäköinen elämä vaatii asiakkaan ja avustajan yhteispeliä. Tässä kirjoituksessa asiakkaamme Rauli, Jaana ja Antti kertovat kokemuksiaan Onni...
Blogi
Kysyimme asiakkaidemme kokemuksia ONNI kotisiivouksesta ja saimme jälleen lukuisia hyviä palautteita ja erinomaisia kehitysehdotuksia.
Millä tavoin siivoojan käynti helpottaa arkea, pitääkö ennen siivousta siistiä ja mitä kotisiivous todella sisältää? Näitä ja monia muita kotisiivouksen liittyviä kysymyksiä The Juurakko Journal blogia pitävä Salla lähti rohkeasti selvittämään...
Mitä jos viettäisit tänä vuonna stressittömän joulun? Anna kotimaisen ONNI kotisiivouksen hoitaa joulusiivous ja käytä aikasi johonkin hauskempaan. Lue alta 5 ideaa, joiden avulla joulun odotus käy joutuisasti!
Hankintalain määrittelemä julkinen hankinta on erittäin vaativa taiteenlaji, minkä useimmat niiden kanssa tekemisissä olleet tietävät. Med Group on ensihoitopalveluun liittyen ollut hiljattain asianosaisena kahdessa markkinaoikeuteen päättyneessä...
Viimeisen kymmenen vuoden aikana henkilökohtaisen avun piiriin on Terveyden ja Hyvinvoinnin laitoksen tilastojen mukaan tullut runsaasti uusia henkilökohtaisen avunsaajia. Vuonna 2009 henkilökohtaisen avun piirissä oli noin 7 000 henkilöä. Vuoteen...
Onnin teettämän kyselytutkimuksen mukaan joka kolmas suomalainen ei tiedä mikä palveluseteli on. Vain joka kymmenes kyselyyn vastanneista on käyttänyt palveluseteliä, ja vain noin kolmannes tietää mistä palveluseteliä voi edes hakea. Yli puolet...
ONNIn Ikäänny ilolla! -klubilaisten virtuaalibingo on täällä jälleen! Tällä kertaa vuorossa on syksyinen bingoruutu. Saisitko sinä jo bingon tai oletko peräti kokenut jo kaikki syksyisen bingon puuhat?
Joskus jokainen perhe tarvitsee hieman apua. Kotimainen Onni tarjoaa laadukasta ja luotettavaa lapsiperheiden kotipalvelua palvelusetelillä sekä ostopalveluna. Joskus apua tarvitaan synnytyksen jälkeen, toisinaan kyseessä on vamma tai sairaus, jonka...
